Jak banki i instytucje finansowe korzystają na aromatyzacji

Jak banki i instytucje finansowe korzystają na aromatyzacji

Rozpylanie zapachów w oddziałach bankowych poprawia ocenę klientów i sprawia, że szybciej mija im czas na załatwianiu spraw finansowych.

Jak wzbudzić zaufanie i zdobyć uwagę klienta?

Rynek bankowości i finansów wymaga szczególnego traktowania klientów. Trzeba szukać nieszablonowych rozwiązań, by zdobyć jego zaufanie. Poprzez stworzenie przyjemnej atmosfery w placówkach banku, bezpośrednio wpływa się na działania klientów. Aromatyzacja pomaga stworzyć przestrzeń, w której klient czuje się komfortowo i ma pozytywne skojarzenia.

Jak zapachy wpływają na klientów instytucji finansowych?

Zmiana miejsca poprzez zapach to nowe narzędzie stosowane przez marketerów. Stanie w kolejkach, nie tylko w instytucjach finansowych, bywa frustrujące. Zapachy pomagają odmienić ten stan. Udowodniono, że klienci są w stanie ocenić lepiej usługi bankowe w miejscu, gdzie stosowano aromatyzację. Zapach pomaga wzbudzać w klientach zaufanie i powoduje, że są oni w stanie na dłużej zapamiętać miejsce, w którym przebywali. Niech za przykład posłuży placówka China Merchants Bank, która odróżnia się od konkurencji innowacyjnością i jakością usług. Przewagę nad innymi bankami zwiększa umieszczenie w oddziałach urządzeń do dyfuzji zapachów. Specjalnie stworzone logotypy zapachowe sprawiły, że klienci lepiej ocenili ogólny wizerunek banku.

Napisz komentarz