Wpływ aromamarketingu na odczucia podczas zakupów.

30 stycznia in Aromatyzacja

Wpływ aromamarketingu na odczucia podczas zakupów.   Badania wykonane przez firmę TEUGUT wykazały, że aromatyzacja pozytywnie wpływa na zachowania konsumentów. Po zaromatyzowaniu przestrzeni handlowej:   - o 21% zwiększyło się u klientów odczucie świeżości i czystości w sklepie - konsumenci zauważali o 19% więcej interesujących produktów, które mogą...

Aromamarketing – sukces kreowany zapachem

21 stycznia in Aromatyzacja

W dzisiejszym świecie, gdzie zalewani jesteśmy nieustannymi obrazami, reklamami, treściami wizualnymi zwiększa się świadomość marketingu zapachowego. Klient, który przychodzi do naszego sklepu czy biura z reguły już wie, czego szuka, ale nie jest jeszcze przekonany do zakupu. Każdy handlowiec doskonale zdaje sobie sprawę, że nachalność,...

Sprawdź nasze referencje i odwiedź nasze biuro.